Blogger Templates

Monday 18 April 2011

Bila onn malam malam bute , nie lahh jadi nye :>

heh , sepanjang hary nie .. ak rase tgn ak nie xlepas je drpd lappy yg comel ni . yolahh kann , student "rajen" , tak boleh nak pi mane-mane dahh . dok melekat kat lappy nie je lahh kann  , HEE~ anyway .. borak punye borak taa sedo pulok ak dah lewat malam . ate ? lalai bebeno nye ponn . chinohot betol lahh , haihhh ..


ak xtaw lahh pasai paa aku dok nyemak kan muke ak dlm laman web FB nie . ate? takde keja le tuuhh . mang ponn . ish2 , haha ! bukan hape .. esok nak blah . ak qadho cukop2 lahh derr . bukan senang nak khusyuk depan lappy nie  . yelahh .. mcm korunk xtaw je kann .. tahun nie ak amek espiem . compem le my mummy n daddy dok bisen2 . normal lahh tu .. dah dah ! jgn komen ape2! keh3


err , mlm nie ak banyak buang mase .. borak xtentu hale . bende remeh pon boleh gax jady topik ter"penting mlm ni . hailoo~citt ! ak nak list sapa yg dok ngarot2 ngan aku mlm nie .. ish2


top 5 , dengan ini aku kepilkan sekaly gambo gambo "beliau":


1: rabiatul adawiyah ridzuan



buad pengetahu semue .. ak naek biol bila masok bab borak ngan minah nie .. hadoyaii ..sumpa ! biol pale hotak aku taw , kikiki [maap abi:)]TERrlepass , HEEE~




2. syahirah auni jamaluddin


err , yang nie taa boleh cakap ape dahh . asek dok melalot sini sana . HAHA ! btw ... takpa lahh kan .. sekaly sekala :) eh eh , sebelom tuu nk pujy siket ... baju hg lawa laa , kuih2



3.najiha zainal
najiha njiha .. ape lahh kauu . dgn aku pon kau nk  berahsie . chinohot betol lahh . act .. kau uff awal snagad . kalau x .. boleh menyambong topik mlm nie , wahaha . HOT weii :P




mm , alikisah nye ... habes sudahh . yelahh kan .. esok naa balek hostel . tak ke naye kalau ak bangun lewat esok ? barang 2 pon bersepahh . keje rumah ? taa payah cakap derr , SERABOD awok pikekann .. huuu ~

ps: aku minx ampon kalau ade terkaso bhse babe :) , HEE ~











No comments:

Post a Comment